השכרת שולחנות לאירועים

אם אתם מתכננים אירוע במקום לא ממש שגרתי, הכוונה למקום שאינו מיועד לקיים סעודות למספר רב של אנשים…חתונה בטבע, שבת חתן בבית הכנסת, ברית בחצר ביתכם או יומהולדת ממש גדולה – זה לא סיפור גדול! היום אפשר להפיק אירוע מ-א' ועד ת', אולם יש להתחשב בכל הפרטים כאשר בראש ובראשונה עליכם לדאוג למקומות ישיבה ושולחנות לסעוד עליהם. השכרת שולחנות לאירועים, כמו גם כסאות, מקררים, מאווררים, אוהלים וכיו"ב… זה בהחלט שירות זמין הניתן על ידי חברות המתמחות בכך.

מאיפה מתחילים?

בבואכם להשכיר ציוד לאירוע שלכם תוכלו לשכור את הציוד ממספר חברות המתמחות בציוד מסוים, רק כסאות ושולחנות, או רק אוהלים וכו', או מחברה גדולה שמספקת את כל הציוד: השכרת שולחנות, כסאות, מאווררים, מצננים, מקררים וכיו"ב…
ראשית, בחרו שולחנות לאירוע שלכם וודאו שהחברה המספקת לכם את השירות, מחזיקה בשולחנות מתאימים. אם השולחנות מיועדים לחתונה כדאי לבחור שולחנות עגולים שיכולים להכיל לפחות 8 מקומות ישיבה כמו שמקובל, אולם אם מדובר במסיבת יום הולדת ואתם מעוניינים לפנק את האורחים שלכם בבופה עשיר, כדאי לשכור שולחנות מאורכים. מה שחשוב, לבדוק היטב את דגם השולחנות שמחזיקה החברה.

בחירה נבונה

השכרת שולחנות צריכה להיות נבונה ותוך הפעלת שיקול דעת. נכון שזה נשמע קצת מוגזם "זה בסך הכל שולחנות…." אך עליכם לזכור שעל השולחנות מונח מזון רותח שרק יצא מהתנור וחשוב להניח אותו על שולחן בטוח וחזק. חשוב לבחור בשולחן העשוי עץ, מאחר והוא חזק ומאסיבי שאליו מתחברות רגליים מתקפלות. כך תוכלו להיות בטוחים שחלילה לא תשבר רגל לשולחן באמצע האירוע שלכם. וודאו עוד לפני האירוע את תקינותם של השולחנות ממש כשהם מגיעים מהמשכיר אליכם ואם יש לכם ספק פשוט בקשו מהמשכיר להחליף לכם את השולחן.

כיצד מגיע הציוד ללקוח?

כאשר שוכרים ציוד לאירועים כמו שולחנות או כסאות – הספק הוא זה שאחראי על שינוע הציוד אליכם לאירוע. כמובן, שהשינוע אינו חינמי, כמו גם הפריקה והרכבת הציוד ויש לך עלות. בתום האירוע יגיע נציג אליכם למקום האירוע ויאסוף חזרה את הציוד, הוא יבדוק את תקינותו ושלמותו. חשוב לשמור על הציוד שתשכירו כדי להימנע מאי נעימות מול הספק במקרה של השחתת הציוד. אולם יחד עם זאת, אינכם צריכים לחשוש שמא ישבר כסא או שולחן, שכן מדובר בציוד חזק ומאסיבי מספיק.

השארת תגובה